Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Zasedání zastupitelst

Nejbližší termín:

20.4.2021 19:00

Další plánované termíny:   

 15.6., 14.9., 2.11., 14.12.

Interaktivní mapa

mapka

Formulář - přidat subjekt

 

       Využijte možnost        a představte své podnikání  na stránkách obce

zde

  



 

CzechPoint

DSO

  

Obsah

Autobusová spojení

Linka 316 - v termínu 15.3. - 9.12.2021 dojde ke změně trasy z důvodu opravy mostku na Jenerálce. Více ZDE.


Upozorňujeme, že v prostorách pražského metra je nutné mít zakrytý nos a ústa.

Omezení hromadné dopravy  

Od pondělí 2. 11. 2020 bude na příměstských linkách nasazen prázdninový provoz (s nutností případně podle rozhodnutí vlády řešit doplnění školních spojů). Do 21:00 budou linky jezdit dle prázdninových JŘ, následně by z Prahy, resp. z návazné železniční stanice v regionu (pokud jede návazná autobusová linka v pravidelném provozu v období mezi 21.00 – 0.30 hod.) odjel poslední spoj v čase cca mezi 22:30 a 23:00 hodin. 

Zachovány zůstanou také regionální spoje s odjezdy v cca 22.30 hod. tam, kde je zajištěn odvoz zaměstnanců z odpoledních pracovních směn. Samostatně bude řešena obsluha logistických center v oblasti Rudné a Jiren, kdy bude zajištěn odvoz zaměstnanců do Prahy v době po ukončení provozu metra. V tomto případě bude zajištěn přestup na noční tramvajové linky na Lehovci, resp. Motole.

Ruší se provoz nočních regionálních autobusových linek s výjimkou linek 951 (pouze v trase Chaplinovo nám. - Sídliště Radotín) a 953 (pouze v trase Palmovka - Vinoř), které zajišťují obsluhu hl. m. Prahy.

 

Odjezdy online

Velké Přílepy Pražská Roztocká
Praha Praha Praha
Okoř / Kralupy Kralupy Okoř
Vše Vše Vše
 

Linkové jízdní řády od 4.1. 2021

         
Zastávkové jízdní řády od 4.1. 2021

   Směr PRAHA                                 Směr Kralupy / Kladno

 

 

METRO

Od pondělí 2. 11. 2020 bude provoz organizován podle prázdninových jízdních řádů. Vstup do stanic metra bude uzavřen cca ve 22:30 (poslední vlaky z konečných stanic vyjedou přesně o 2 hodiny dříve než dnes). 

TRAMVAJE

Od pondělí 2. 11. 2020 bude nasazen prázdninový provoz s celodenním intervalem v pracovní dny 10 minut (na páteřních linkách 9, 17 a 22 pak 5 minut). Denní provoz tramvají bude ukončen cca mezi 22:00 a 22:30. Noční provoz v intervalu 30 minut začne cca ve 22:00 s prvním rozjezdem nočních tramvajových linek z uzlu Lazarská ve 22:30. 

VLAKY

Od pondělí 2. 11. 2020 dojde od cca 21:00 hodin na linkách S k přechodu na interval 60 minut, který bude pokračovat do ukončení provozu po půlnoci. 

 


Od 24.8.2019 dochází ke změně jízdním řádům  BUS 350.  V úseku Okoř - Kladno budou vybrané spoje  vedeny jako nová linka BUS 622 po trase Okoř - (Čičovice) - Zájezd - Buštěhrad,škola - Kladno, OÁZA.

Linka nově jezdí v tomto úseku i o víkendech a svátcích.

Vůz ze zastávky OKOŘ plynule pokračuje jako linka 622. Cestující nemusí vystupovat a nastupovat do vozu.

  • Odjezdy :

Odjezdy

  •  Schema vedení BUS 350 / BUS 622

Vedení linky BUS 350 / BUS 622   

                     Jízdní řád BUS 350        Jízdní řád BUS 622

 


 

Tarif PID platný od 1.8.2018 včetně Dodatku č. 1 s platností od 1.9.2018. V uvedeném dokumentu jsou promítnuty zejména celostátní slevy pro děti a seniory.

        Tarif_PID_2018-08-01_komplet.pdf

 

INFORMAČNÍ ZPRAVODAJ (PID) Číslo 19 / 2018 • Vyšlo 15. 10. 2018Ke stažení (.pdf)

 

Informační zpravodaj PID, ve kterém se dočtete následující novinky:

 

  • Od 1. října 2018 s jízdenkou PID ve vlacích v celém Středočeském kraji
  • Slavnostní zakončení sezóny Cyklohráčku
  • Trvalé změny na železnici od 9. 12. 2018
  • PID lítačka – snadná cesta k nákupu jízdenek, ať jste kdekoli

 

 

Schéma linek PID: Praha – Kladno (platnost od: 26. srpna 2017)Rozšíření linky 350

Od  26. 8. 2017  dojde k rozšíření trasy autobusové linky 350  a to ze zastávky Okoř  do konečné zastávky Kladno, OÁZA.  Autobusy budou tak nově zastavovat v zastávkách Malé Čičovice, Velké Čičovice, Buštěhrad, Buštěhrad - U Kahance, Kladno – Meta a Kladno – OÁZA. Finální návrh jízdního řádu je možné stáhnout zde.

 

Nová linka 624  jedoucí  z Okoře do Kladna, autobusového nádraží

Od  26. 8. 2017  bude zřízena nová linka 624 jedoucí z Okoře až na autobusové nádraží na Kladně. Tato linka je však trasována přes Libochovičky – Zájezd – Buštěhrad – Hřebeč a Kladenskou Sítnou. Spoje této linky budou navazovat na linku 350 v obci Okoř.
Návrh jízdního řádu je zde.

 

Nová trasa linky 456

Stávající trasa Holubice – Debrno – Kralupy nad Vltavou bude nahrazena novou  trasou  Libčice nad Vltavou – Tursko – Holubice – Zákolany – Koleč – Slaný.  Tato linka bude mít za hlavní cíl odlehčení linky 316.

Návrh jízdního řádu je zde.

 

 

 


 

Od 1.9.2016 budou vybrané spoje linky č. 316 prodlouženy až do Kralup nad Vltavou a obec Velké Přílepy po letech vyjednávání dostane nové přímé spojení s Kralupy nad Vltavou. Spoje budou obsluhovat všechny zastávky poblíž škol a úřadů.

Proudloužení linky 316 do Kralup n. Vlt.(.pdf)

Jízdní řád 316(.pdf)

Trvalá změna trasy autobusové linky 316 a 456 od 1. 9. 2016(.pdf)

Informační leták

Linkový jízdní řád, linka 316, platný od 1.9.2016 Prodloužení trasy linky 316 a změny trasy a zastávek linky 456

 

Od zahájení nového školního roku, tj. od 1. 9. 2016, bude ve špičkách pracovních dnů prodloužena trasa stávající příměstské linky 316 do Kralup nad Vltavou. Linka nyní zajišťuje spojení obcí Holubice, Tursko, Velké Přílepy, Statenice a Horoměřice pouze s hlavním městem Prahou, konkrétně se stanicí metra Bořislavka na lince A. Změna současné trasy pomůže zajistit dlouhodobě chybějící spojení i severním směrem od těchto obcí a umožní cestujícím rychlejší cestování nejen do Kralup nad Vltavou, ale při přestupu na ostatní autobusové nebo vlakové linky Pražské integrované dopravy i lepší spojení například do Kladna, Slaného, Mělníka či Neratovic.

Prodloužení linky 316 do Kralup nad Vltavou vzniká především na základě požadavku vybraných obcí sdružených do Dobrovolného svazku obcí Od Okoře k Vltavě. Vzhledem k dlouhodobému nárůstu počtu žáků a omezené kapacitě základních škol stávajících obcí je možným řešením přijímání těchto žáků do školských zařízení v Kralupech nad Vltavou, která disponují dostatečnou kapacitou. Nová trasa by však neměla mít význam pouze pro dopravu žáků základních a středních škol, ale také pro propojení obcí a pro využití dalších služeb a zdravotnických zařízení.

 


 

A picture