Zasedání zastupitelst

Nejbližší termín:

2.11.2021 19:00 Galerie

Další plánované termíny:   14.12.2021 

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svoz odpadu

Svoz nebezpečného odpadu

Sobota 23.10.2021

8:00-11:00 U pošty

Svoz odlozen - náhradní termín bude upřesněn

Termín posledního svozu bio odpadu

19.11.2021

Více infromací zde 

Interaktivní mapa

mapka

Formulář - přidat subjekt

       Využijte možnost        a představte své podnikání  na stránkách obce

zde

  



CzechPoint

DSO

Aktuální počasí

Počasí dnes:

24. 10. 2021

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Ráno místy mlhy. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 3 až -1°C.

Svátek

Svátek má Nina

Obsah

 

 

Stránka

Napojení na plánovanou přeložku II/240 v naší obci


Varianta přeložky silnice II. třídy / 240

Vážení spoluobčané, jednání mezi Krajským úřadem Středočeského kraje a zástupců místních samospráv dotčených obcí o způsobu napojení na přeložku silnice II/240 vstoupilo do finále. Celý proces dohody, který je kompromisem všech zúčastněných stran, trval déle jak pět let a pamětníci ví, že se o přeložce mluví již daleko delší dobu. Toto řešení již schválila vláda ČR, Ministerstvo dopravy, Státní fond dopravní infrastruktury (SFDI) a Středočeský kraj.

V úvodu je potřeba znát účel k čemu je přeložka primárně určena. Přeložka bude sloužit k odlivu již tak tíživé tranzitní nákladní dopravy a ve své podstatě bude propojovat dálnici D7 s dálnicí D8. První mimoúrovňovou křižovatkou (MÚK) přeložky ve směru na Velké Přílepy za Turskem je oblast „Za hájem“ (na úrovni stávající čerpací stanice), kde bude i přikázaný směr jízdy pro dopravní obsluhu skládky.

Druhou mimoúrovňovou křižovatkou je vyřešena dopravní obslužnost pro Lichoceves a Velké Přílepy. Tato MÚK je navržena s přihlédnutím na obloukové křivky pro sjezd a nájezd kamionové přepravy ve White Trans. Proto již kamionová přeprava naší obcí neprojede. S Krajem jsme dohodli podmínky, kdy v Kladenské ulici bude restrikce vjezdu nákladní dopravy a pro snížení hlukové zátěže bude položen kvalitní nízko hlučný asfalt.

Kraj také chce realizovat z jejich pohledu bodovou závadu na Kladenské. Jinými slovy chce narovnat komunikaci ve vjedu do Kladenské ulice, aby byla v plné míře zvýšena bezpečnost jak chodců, tak i ostatních účastníků silničního provozu, ale i rezidentů. Vše však záleží na ochotě a dobré vůli účastníků řízení, protože Kraj potřebuje vykoupit část pozemků soukromých zemědělců, kteří zatím deklarují svou neochotu a dávají tím jasný signál ostatním spoluobčanům bydlících v Kladenské ulici.

Se zástupci SFDI chystáme komplexní řešení zvýšení bezpečnosti v Kladenské ulici a realizaci světelné křižovatky na Pražské. Křižovatka musí být v provozu nejpozději se zprovozněním přeložky. V současné době probíhá na obci soutěž o návrh řešení zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy v ulici Kladenská realizací chodníků, omezením dopravy například formou kyvadlové dopravy a instalací měřícího radaru. Vše závisí od návrhů projektantů.

Vážení spoluobčané, my zastupitelé s plným vědomím hájíme zájmy našich občanů a děláme reálné kroky pro zvýšení plynulosti a bezpečnosti dopravy, snížení hlukové a emisní zátěže nejen v celých Velkých Přílepech, ale i v ulici Kladenská.

Velmi nás mrzí všichni rádoby odborníci, kteří se skrývají za různá společenství a petiční výbory. Sejí vítr a nemají žádnou právní ani finanční odpovědnost. Jak zaznělo na posledním jednání na Kraji. Ať tito „odborníci“, kteří jen kritizují a nedívají se na celou věc z obecného hlediska, zpracují projektovou dokumentaci včetně vyjádření EIA/Natura a pokud jejich řešení bude opravdu tak úžasné, jak přesvědčují ostatní spoluobčany, Kraj jejich návrh rád přijme a náklady jim v plné míře proplatí.

Lubomír Šembera,
předseda dopravního výboru

 

Přehledná situace I. etapy (pdf)

Přehledná situace I. etapy (pdf)

 


7. 2. 2017 Zobrazit méně

Stránka

A picture